Asiakkaan kuunteleminen ja sujuva tiedonvälitys ovat meillä Kotikadulla asiakaspalvelun tärkeimpiä ominaisuuksia. Tältä sivulta löydät tiedon, miten asiakaspalveluumme ilmoitettu huoltopyyntö täällä meidän päässämme kulkee, eli miten tapahtumaketju etenee huoltopyynnön tekemisestä valmiiksi työksi asti.
Asukas ottaa yhteyttä Kotikatuun
Monesti ongelma voidaan ratkaista jo pelkällä asiakaspalvelijan ja asiakkaan välisellä puhelinkeskustelulla tai viestien vaihdolla.
Kotikadun asiakaspalvelu ilmoittaa työn kiinteistönhoitajalle
Huoltopyyntö kirjataan Kotikadun järjestelmään ja lähetetään kiinteistönhoitajalle. Jos työ on kiireellinen, asiakaspalvelu ottaa kiinteistönhoitajaan myös erikseen yhteyttä lisätietojen antamista varten.
Kiinteistönhoitaja ryhtyy hommiin
Jos työn tekeminen edellyttää lisätietoja tai toimenpiteitä asukkaalta, kiinteistönhoitaja voi ottaa työn ilmoittajaan suoraan puhelimitse yhteyttä. Tekijälle välitettävään huoltopyyntöön voidaan lisäksi laittaa merkintä, jonka perusteella hän ottaa automaattisesti yhteyttä esimerkiksi isännöitsijään tai asukkaaseen.
Työ saadaan valmiiksi
Jos huoneistoon on menty yleisavaimella asukkaan ollessa poissa, kiinteistönhoitaja jättää näkyvälle paikalle viestilapun, jossa kertoo käynnistään ja työn suorittamisesta. Jos työtä ei saada valmiiksi heti ensimmäisen käynnin aikana, asiasta ilmoitetaan asukkaalle. Mikäli asukas on toivonut kuittausta valmistuneesta työstä, asiakaspalvelu välittää hänelle tiedon asiasta.
Voit tehdä meille huoltopyynnön verkkolomakkeella, puhelimitse, sähköpostilla tai isännöitsijän kautta. Suositeltavimmat tavat ovat puhelinsoitto asiakaspalveluumme sekä verkkolomake, jonka kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään aina arkisin klo 8-16. Mikäli asia vaatii välitöntä reagointia, soita oman alueesi asiakaspalveluun. Löydät sen yhteystiedot täältä.